محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی

image: 
یرِیدُونَ أَنْ یطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
آنها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند؛ ولی خدا جز این نمی‌خواهد که نور خود را کامل کند، هر چند کافران ناخشنود باشند!
سوره مبارکه توبه - آیه 32

خبر تاسف بار اهانت و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط نظامیان آمریکایی در افغانستان موجب تاثر و تاسف عمیق و خشم همه مسلمانان شد .
قرآن کتاب مقدس همه مسلمانان جهان است و تعالیم روح‌بخش آن، هدایت‌گر همگان و تعالی‌بخش فطرت‌های پاک انسان‌ها می‌باشد و دشمنی با قرآن، دشمنی با هدایت، کمال‌خواهی و تعالی دوستی است.
البته چنین اهانت‌هایی توسط مدعیان فرهنگ و تمدن بی سابقه نیست و حکایت از یک سیر طولانی به وسعت تاریخ در اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا دارد . رژیمی که سال‌هاست دست خود را به خون مسلمانان مظلوم در سراسر جهان بخصوص مردم مسلمان افغانستان آلوده کرده است. این رژیم غاصب چه پاسخ قانع‌کننده‌ای در برابر این اهانت بزرگ خواهد داشت؟
مسلمانان جهان باید بدانند که استکبار جهانی با اینگونه اقدامات مذبوحانه با اصل اسلام به ستیز برخاسته، و با چنین اعمال ننگینی عجز خویش را در برابر بیداری فراگیر اسلامی در سراسر جهان نشان داده است.
لذا ضمن عرض تسلیت به‌محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تمامی مسلمانان جهان ، برهمه ما فرض است در دفاع از ساحت مقدس کلام الله مجید این عمل سراسر اهانت و جسارت را محکوم نموده و مراتب انزجار خود را نسبت به این عمل توهین آمیز نشان دهیم.

ومن الله توفیق