نرم افزار پرسمان بدون مرز6 در فضای مجازی منتشر شد

مدیر کانون گفتگوی قرآنی گفت: نرم افزار«پرسمان بدون مرز » در برگیرنده کتاب پرسش و پاسخ های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی منتشر شد.
حجت الاسلام مهدی زارع، مدیر کانون گفتگوی قرآنی، گفت: کتاب پرسش و پاسخ های ماه مبارک رمضان، در بردارنده پرسش و پاسخ هایی در زمینه مسائل ماه مبارک رمضان در زمینه های مختلف است که از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تهیه شده است.

حجت الاسلام زارع اظهار داشت: این نرم افزار دارای امکانات مختلفی همچون، جستجو در متن‌، جستجو در سؤالات و جستجو در کل متن کتاب‌، خصوصی کردن تنظیمات و معرفی مراکز پاسخ‌گویی است.
وی تأکید کرد: هدف از انتشار این نرم افزار گسترش متون و محتواهای صحیح دینی در دنیای مجازی است و به زودی نسخه های دیگری از این نرم افزار منتشر خواهد شد.
مدیر کانون گفتگوی قرآنی تصریح کرد: انتشار گاه‌نامه بصائر، گامی دیگر در راستای انتشار محتواهای صحیح دینی با شیوه جدید در فضای مجازی است و تا کنون سه شماره از آن در کانون منتشر شده است.
وی بیان داشت: کانون گفتگوی قرآنی، فضایی تخصصی برای پاسخ به پرسش ها و شبهات قرآنی در فضای مجازی است و با استفاده از کارشناسان مذهبی به پاسخ‌گویی می پردازد.
گفتنی است، کانون گفتمان قرآن از سال 1384 کار خود را آغاز کرده است و در این مدت با جذب بیش از 42000 کاربر در زمینه پاسخ‌گویی فعال بوده است.

علاقه‌مندان به استفاده از نرم افزار پرسمان بدون مرز می‌توانند به کانون گفتمان قرآن به نشانی اینترنتی www.askquran.ir مراجعه کنند.‌