نرم افزار آموزشی راهنمای جامع کاربران تالارهای گفت‌و‌گو

image: 

نرم افزار آموزشی راهنمای جامع کاربران تالارهای گفت‌و‌گو خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون گفتگوی قرآنی گفت: به منظور آشنایی بیشتر کاربران اینترنتی با کانون‌های گفت‌و‌گو، نرم افزار آموزشی«راهنمای جامع کاربران تالارهای گفتگو» از سوی این کانون منتشر شده است. حجت الاسلام مهدی زارع، مدیر کانون«گفتگوی قرآنی» ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزای رسا، کاربرمحوری را یکی از دلایل جذب کاربران به کانون های گفت‌و‌گو در فضای مجازی دانست و گفت: به منظور آشنایی بیشتر کاربران اینترنتی با کانون های گفت‌و‌گو، نرم افزار آموزشی«راهنمای جامع کاربران تالارهای گفتگو» از سوی این کانون منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: در این نرم افزار به پرسش های مطرح کاربران در زمینه چگونگی فعالیت، طرح پرسش و گفت‌وگو، پاسخ داده شده است.

مدیر کانون«گفتگوی قرآنی»، اظهار داشت: شیوه نام نویسی، ورود به کانون، آّشنایی با بخش‌های مختلف کانون، ارسال موضوع، ارسال مطلب، ارسال پیام خصوصی به دیگر کاربران، بخشی از محتوای این نرم افزار آموزشی است.

حجت الاسلام زارع خاطر نشان کرد: «کانون گفتگوی قرآنی» وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، یکی از بزرگترین و پربازدیدترین کانون های گفت‌و‌گو در فضای مجازی کشور است.

وی یادآور شد: کانون گفت‌و‌گوی قرآنی، دارای بیش از شصت هزار عضو دایم است، در یک ماه گذشته نزدیک به یکصد و نود هزار بازدید کننده داشته و در برخی از روزها بازدید آن بیش از 12500 نفر بوده است.

مدیر کانون «گفتگوی قرآنی»، در پایان گفت: ویرایش دوم این نرم افزار آموزشی با محوریت «کانون گفتگوی قرآنی» در آینده نزدیک به کاربران عرضه می شود.

علاقه مندان می توانند نرم افزار آموزشی«راهنمای جامع کاربران تالارهای گفتگو» را از اینجا دریافت(دانلود) کنند.

همچنین علاقه مندان به عضویت و استفاده از مطالب «کانون گفتگوی قرآنی» می توانند به نشانی اینترنتی http://www.askquran.ir مراجعه کنند.