حلول سال نو و بهار طبیعت مبارک باد

image: 
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.
بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می شود.
با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم.
بیاد می آوریم چشمه مهر خداوند همواره سرازیر است و اگر ما او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او بادگرگونی فصل ها جلوه گری می کند تا شاید دلی به یاد او افتد و چشمی از خواب غفلت بیدارشود.
دوستان عزیز، یک سال دیگر بر همه ما گذشت!
چه خوب است در این فرصت امروز خود را با سال قبل مقایسه کنیم. آیا توانستیم یک قدم به خدا نزدیکتر بشویم؟ یا خدای ناکرده از او دور شده ایم ؟
آیا توا نستیه ایم با اعمالمان رضایت آقا و مولایمان امام زمان (ارواحنا فداه) را جلب کنیم ؟ یا خواسته و ناخواسته غمی بر غم های ایشون افزوده ایم؟
قبل از شروع سال جدید همه رسم دارند که منزل خود را نظافت کرده و از آلودگی ها تمیز می کنند.
از امام صادق علیه السلام روایت شده است که فرموده باشند:
«القَلْبُ حَرَمُ اللهِ فَلا تُسْكِنْ فِي حَرَمِ الله غيَرَ الله»؛
«دل حرم خداست، در حرم خدا، غير خدا را ساکن مکنید.»
(بحارالانوار 70/25)
آیا ما خانه های دلمان را از آلودگی های خشم , نفرت ٬ بدبینی ٬ رنجش ها و کدورت ها پاک کرده ایم؟
بیاییم امسال را با استعانت از خدای رحمان ٬ تدبر و تفکر و عمل به قرآن و با یاد آقا و مولایمان آغاز کنیم و بهترین دعاهایمان برای سلامتی وجود نازنین حضرت و تعجیل در فرجش باشد.
حلول سال نو و بهار پرطراوت را كه نشانه از نشانه های قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از بركت ،معنویتو توفسق بیشتر در مسیر خدمت به قرآن را برای همگی آرزو دارم.
و همینجا بر خود لازم می دانم از زحمات همه عزیزان و بزرگواران در سالی که گذشت تشکر ویژه داشته باشم.
مخصوصا: مدیران محترم مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی که با پشتیبانی و همراهیشان ما را در این مسیر یار و یاور بوده اند؛ پاسخگویان محترم انجمن که تمام تلاش خود را بر پاسخگویی مستند، متقن و سریع داشته اند؛ همکاران اجرایی و مدیران محترم انجمن ها و بخش های انجمن که خالصانه و دلسوزانه با تمام وجود تلاش دارند به بهترین نحو ممکن در خدمت قرآن باشند؛ و همچنین از همه کاربران عزیز قرآنی که وجودشان مایه زینت و رونق سایت است و نعمتی هستند بر ما که بتوانیم در حد توان در خدمت تعالی قرآن و آموزه های قرآنی باشیم.
از خداوند متعال مسئلت دارم در این سال جدید توفیق خدمت بیشتر به قرآن را برای همه ما عنایت نماید . و سلامتی مقام معظم رهبری مدظله العالی، شفای بیماران، خوشبختی تمامی عزیزان، و مخصوصا سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را نیز با زبان قاصر خودم و از طرف نَفَس گرم شما بزرگواران، از حضرت حق خواهانم.
خدایا سال 1391 را سال ظهور آقا امام زمان روحی له الفداه قرار بده
الهی آمین