آموزش روخوانی قرآن کریم به صورت آنلاین برگزار می شود

image: 

مدیر کانون گفتگوی قرآنی گفت: کانون گفتگوی قرآنی در فضای مجازی اینترنت اقدام به برگزاری کلاس آموزش روخوانی قرآن کریم به صورت آنلاین کرده است. حجت الاسلام مهدی زارع، مدیر کانون گفتگوی قرآنی، گفت: کانون گفتگوی قرآنی برنامه های مختلفی را برای پربار کردن اوقات کاربران فضای مجازی اینترنت در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

وی در ادامه افزود: برگزاری کلاس آموزش روخوانی قرآن کریم به صورت آنلاین، ارائه دعای پیامبر(ص) وائمه اطهار(ع) هنگام رویت هلال ماه مبارک رمضان، نمایش اعمال و ادعیه روزها وشبهای ماه مبارک رمضان، تهیه و تدوین ویژه نامه ماه مبارک رمضان با عنوان«درحریم یار، به شوق وصال» بخشی از این برنامه ها است.
این مبلغ اینترنتی اظهار داشت: کاربران این کانون نیز با برگزیدن امضاهای تصویری و آواتارهای ویژه ماه مبارک رمضان به استقبال ماه مبارک رمضان رفته و در فضای مجازی، حلول این ماه را خیر مقدم گفته اند.
وی خاطر نشان کرد: ویژه نامه«درحریم یار، به شوق وصال» در بردارنده مجموعه ای کامل از مسائل مرتبط به ماه رمضان همچون مباحث اعتقادی، علمی، ادبی، فصائل، دلائل، بررسی موضوع روزه از ابعاد علمی، اجتماعی، ادبی و اخلاقی‌، تاثیرات روحی روانی، از بعد پزشکی و بهداشتی و تغدیه مناسب خاص این ماه است که تاپایان ماه مرتب به روز می شود.
حجت الاسلام زارع یادآور شد: استفاده از ابزارهای چند رسانه ای، ادبی و پیامک های ماه مبارک رمضان در قالب پست های ماه مبارک رمضان در آئینه تصویر، ماه رمضان در طپش قلم شاعران، پیامک تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمصان و برسجاده سبز نیایش و بندگی از دیگر ویژگی های این ویژه نامه است.
وی ادامه داد: همچنین در پست« ماه مبارک رمصان و برسجاده سبز نیایش و بندگی» مطالبی همچون لینک یک جزء قران کریم مربوط به همان روز، لینک تصویری و صوتی دعای همان روز، یک قطعه کوتاه ادبی و عرفانی، سی حدیث روزه که هرروز حدیث همان روز نوشته می شود و بلاخره یک نکته یا حکمت خاص درمورد روزه در ابعاد مختلف، قرار داده شده که در سی روز ماه مبارک رمضان بروز رسانی می شود.
گفتنی است، کانون گفتگوی قرآنی، یکی از پایگاه های اینترنتی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی است و از نشانی http://www.askquran.irقابل دسترسی است.